Доставка та оплата
Порядок оформлення замовлення на Ronico.com.ua
- Оберіть потрібні товари та додайте їх до корзини.
- Перевірте вміст своєї корзини та виберіть зручний спосіб доставки.
- Заповніть форму з контактними даними та адресою доставки.
- Перевірте правильність введених даних та виберіть спосіб оплати.
- Після успішного оформлення замовлення Ви отримаєте підтвердження на електронну пошту.
- Ми зв'яжемося з Вами, щоб підтвердити деталі замовлення та узгодити час доставки.
- Якщо все добре, ми надішлемо Вам реквізити для оплати замовлення.
- Після оплати ми спакуємо та відправимо Ваше замовлення.
- Замовлення буде відправлене протягом 12-24 годин в робочі дні.
- У разі потреби, Ви можете зв'язатися з нами за номером телефону (063) 508-10-90 або написати в Viber або Telegram.
Скільки коштує доставка?
- по Києву згідно тарифів Нової пошти.
- по Україні згідно тарифів Нової пошти.
- по Україні згідно тарифів Укрпошти.
- по Україні згідно тарифів Justin.
Куди ми відправляємо?
- Ми відправляємо по всій території України (окрім Криму та ОРДЛО).
Скільки часу займає доствка?
- від 1 до 3 діб, в залежності від часу здійснення замовлення, регіону, наявності на складі.
Як оплатити замовлення?
- після комплектації замовлення ми надсилаємо Вам (на вайбер, телеграм, пошту) реквізити для оплати на наші рахунки IBAN.
- Ви можете оплатити за цими реквізитами з будь-якого банку України.
- Якщо Ви користуєтесь Монобанком, ми надамо реквізити IBAN Монобанку (без комісії).
- Наложеного платежу та продажу за готівку з 1.01.2022 року нажаль НЕМАЄ.
- Якщо Ви - ФОП або юр.особа (ТОВ, АТ або інше) ми випишемо Вам рахунок-фактуру для оплати по безготівковому розрахунку.
- При розрахунку по рахунку-факутрі ми надаємо всі необхідні документи з мокрими печатками.
Чи є самовивіз?
Так, ваше замовлення можна забрати особисто у нас в офісі. При цьому оплата також за реквізитами IBAN.
Дуже важливо! Перед тим як їхати до нас - ПОДЗВОНІТЬ. Ми не гарантуємо що весь час ми є в офісі.
Важливо! При відвідуванні нашого офісу дотримуйтесь дистанції, маска обов'язкова.
Якщо у Вас симптоми ГРВІ або схожі - краще залишайтеся вдома, ми відправимо Вам замовлення Новою поштою (або іншим перевізником).
Час роботи Call-центру:
понеділок-субота: з 10:00 до 19:00
неділя: вихідний
Цілодобово можна писати на наш Viber: 063-508-10-90 (24/7).
Якщо у Вас залишилися питання, ми із задоволенням відповімо на них за телефонами:
(095) 013-96-12
(063) 508-10-90 VIBER, TELEGRAM